Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Ένα τραγούδι που δεν πληρώθηκε



Επιχειρηματίας νυχτερινού κέντρου πήρε τηλέφωνο σε φιρμάτο Ροκά καλλιτέχνη το όνομα του οποίου ξενικά από Δ και του είπε, “θέλω να μου γράψεις ένα τραγούδι για μια γραντ λαϊκή Θεσσαλονικιά τραγουδίστρια, η οποία τον τελευταίο καιρό έχει ανέβει στο πεντάγραμμο”
Ο φιρμάτος Ροκάς του απάντησε ότι, “θα σου γράψω ένα σουξεδάκι αλλά θέλω 12.000 Ευρώ”
“Εντάξει, γράψτο μου και εγώ θα σε πληρώσω” τον βεβαίωσε ο επιχειρηματίας.
To τραγούδι ετοιμάστικε και παραδόθηκε στην λαϊκή καλλιτέχνιδα με όνομα Π.
Τότε ο φιρμάτος Ροκάς πήρε τηλέφωνο στον επιχειρηματία και του δήλωσε, “στείλε μου τα χρήματα όπως συμφωνήσαμε..” για να πάρει την απάντηση από τον επιχειρηματία ότι ,“σου τα έστειλα με τον πρώην σύζυγο της καλλιτέχνιδα”.
ο Ροκάς μουσικός και καλλιτέχνης σαστισμένος του απάντησε πως: “Εγώ δεν έλαβα τίποτα”.
Έπεσαν τα τηλέφωνα από τον Ροκά προς τον πρώην σύζυγο της τραγουδίστριας, ο οποίος προσποιήθηκε ότι δεν γνωρίζει τίποταγια το θέμα.
Ο Ροκάς, ξανά πήρε τηλέφωνο τον επιχειρηματία και του είπε “μας δουλεύεις;; Δεν θέλω ούτε την καλημέρα σου, άχρηστε”.
Πάντως, αξίζει να τονιστεί ότι ο εν λόγω επιχειρηματίας είναι πρώτος στο γύρισμα, στο να μην τηρεί τις συμφωνίες, μια και στην πιάτσα τον αποκαλούν λαμογιότατο.


Πηγή:http://www.elliniko-fenomeno.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger