Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Ηλιάννα Παπαγεωργίου...Η Σταρ Ελλάς μόνο με εσώρουχα!!







Μια άκρως αισθησιακή φωτογράφιση έκανε η Σταρ Ελλάς, Ηλιάνα Παπαγεωργίου για λογαριασμό του περιοδικού Status και αποκάλυψε πως είναι η ζωή στο Παρίσι, αν είναι μόνη και αν θα συγχωρούσε το κέρατο..

Εδώ και δύο μήνες η μελαχρινή καλλονή ζει στην πόλη του φωτός και τρέχει απο οντισιόν σε οντισιόν και απο επίδειξη σε επίδειξη "Είναι κουραστικό και δύσκολο. Πρέπει συνέχεια να πακετάρω και να ξεπακετάρω, δεν μπορώ να εγκατασταθώ κάπου. Επίσης, είμαι αρκετά μόνη μου, μου λείπουν οι δικοί μου και με την ταχύτητα που μετακινούμαι είναι δύσκολο να κάνω φίλου'. Η όμορφη Ηλιάννα εξομολογείται πως δεν είναι μόνη της αυτή την περίοδο και παραδέχτηκε πως της λείπει πάρα πολύ ο αγαπημένος της καθώς η σχέση εξ αποστάσεως δεν είναι και εύκολη υπόθεση. Όταν όμως η συζήτηση ήρθε στην απιστία το μοντέλο δήλωσε "Ε καμιά περίπτωση δεν θα συγχωρούσα το κέρατο. Αν το μάθαινα, γιατί παίζει και να μην το μάθεις, θα χωρίζαμε, γιατί, απλούστατα, εγώ δεν θα κεράτωνα ποτέ".





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger