Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Διπλά Πλατινένιος Ο Νίκος Οικονομόπουλος! [Video]

 «Χίλια ευχαριστώ στο κόσμο. Ευχαριστώ που με στηρίζουν σε κάθε στιγμή της καριέρας μου» είπε ο Νίκος Οικονομόπουλος στην… Πρωινή Μελέτη.  Και πρόσθεσε: «Θεωρώ πως δεν έχω κάνει τίποτα. Έχω κάνει σωστά βήματα, αυτό μόνο». Στο πλευρό του, αυτή τη σημαντική στιγμή, ο άνθρωπος που είναι πάντα κοντά του, ο άνθρωπος που τον έχει μεγαλώσει και που είναι πάρα πολύ περήφανος τόσο για την πορεία του, όσο και για το ήθος του, η γιαγιά Δέσποινα. «Ακούω τα τραγούδια του και τα χορεύω και κάθε εβδομάδα είμαι στο κέντρο που τραγουδάει» είπε η γιαγιά του όλο καμάρι! Εκεί και ο Γιάννης Πάριος, τον οποίο ο Οικονόμοπουλος αποκάλεσε «πατέρα»! «Να συνεχίσει να είναι πάνω από όλα καλό παιδί. Είμαι εδώ για το καλό παιδί και για τον πολύ καλό τραγουδιστή. Έπιασαν τόπο οι συμβουλές που του είχα δώσει», είπε συγκινημένος ο Γιάννης Πάριος για τον Οικονομόπουλο! Η δε Έλλη Κοκκίνου χαρακτήρισε τον Νίκο Οικονομόπουλο ως μια από τις καλύτερες φωνές της νέας γενιάς. «Πιστεύω πάρα πολύ στις δυνατότητες του Νίκου. Είναι ένα αξιοπρεπές παιδί, ο καλύτερος νέος τραγουδιστής και με υπέροχο ρεπερτόριο».
















0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger