Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Μοναχικός, εργατικός και επιμελής ο στυγνός δολοφόνος της Καστοριάς

Δύο άνθρωποι από διαφορετικούς κόσμους ήταν η Ανδριάνα Γαρδικιώτη και ο Στάθης Ευσταθίου, ο παρανοϊκός σύντροφος και δολοφόνος της.


«Η Αντριάνα ήταν η χαρά της ζωής. Ήταν ένα ευδιάθετο πλάσμα, όλο ζωντάνια», λένε οι φίλοι της, που σπαράζουν για τον άδικο χαμό της, ενώ ο θείος της μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή είπε ότι...


η Ανδριάνα ήταν τόσο καλή και αθώα, που έφτανε τα όρια της αφέλειας.


Αντιθέτως, όλοι μιλούν για τον Στάθη Ευσταθίου με… δισταγμό για το ποιόν του!


Ο πρώην εργοδότης του μιλώντας στην ίδια εκπομπή είπε: «Ο Στάθης δούλευε dj στα μαγαζιά μου για περίπου δύο χρόνια. Κάποιο βράδυ μου εκμυστηρεύτηκε ότι είχε τρεξίματα με την Δικαιοσύνη. Από τότε κάτι πάγωσε μέσα μου. Βρήκα μια αφορμή και τον έδιωξα… Μετά την δίκη ήρθε και μου είπε ότι αθωώθηκε και πώς όλα ήταν μια πλεκτάνη εναντίον του. Τον πίστεψα. Μάλιστα τον έστειλα και σε ένα γνωστό μου για δουλειά και έμεινε και ευχαριστημένος…».


«Ο Στάθης ήταν ιδιαίτερα επιμελής στην δουλειά. Πρώτος ερχόταν, τελευταίος έφευγε… Ήταν και πολύ μοναχικός. Είχε πολύ λίγους φίλους, σχεδόν ελάχιστους, όμως ήταν από πολύ καλή οικογένεια», προσθέτει.


Ο δράστης, που αναμένεται να βγει μέσα στα επόμενα 24ωρα από το νοσοκομείο, όπου νοσηλεύεται φρουρούμενος, και να οδηγηθεί στην Εισαγγελία Καστοριάς, είχε παραδεχτεί την πράξη του στην πρώτη του κατάθεση.


Όπως σας είχαμε πει στο 24GR, είπε στις Αρχές: «Ήμουν ερωτευμένος με την Ανδριάνα. Ζήλευα όταν την έβλεπα με άλλους άνδρες. Υποψιαζόμουν ότι με απατούσε, γι’ αυτό τσακωθήκαμε».


Κανείς δεν γνωρίζει αν θα ανασκευάσει την κατάθεση του, όταν πλέον βγει από το νοσοκομείο.


Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι συγγενείς του θύματος θέλουν να πάρουν την εκδίκηση τους από τον άνθρωπο που τους στέρησε το αγγελούδι τους, το καμάρι τους…




Πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger