Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Επιστολή παραίτησης Γενικού Αρχηγού ΑΕΚ



Υποβάλλω την παραίτηση μου από τα καθήκοντα του Γενικού Αρχηγού της ΑΕΚ. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι τιμούν με την παρουσία τους την ΑΕΚ και δίνουν...
μάχες για την σωτηρία της σε αυτές τις εξαιρετικά κρίσιμες εποχές που ζούμε. Η δική τους θέληση και αγάπη για την ΑΕΚ ήταν αυτή που με κράτησε τόσο καιρό.

ΔΕΝ πιστεύω πως η παρούσα διοίκηση με πρόεδρο τον κ. Θανάση Μιχαήλ αντιπροσωπεύει κάτι από αυτά που οραματιστήκαμε όσοι κατεβήκαμε με τον ψηφοδέλτιο της ORIGINAL 21 στις τελευταίες εκλογές για να συνεχίσουμε την επιτυχημένη θητεία του Δημήτρη Χατζηχρήστου.

Ο εύκολος και «ευνοϊκός» δρόμος για μένα θα ήταν η παραμονή μου στο «πόστο εξουσίας» που μου δόθηκε χωρίς να διεκδικήσω ποτέ κάτι τέτοιο. Θα μπορούσα να κάτσω στην καρέκλα μου ως καλός καρεκλοκένταυρος (έχουμε και από αυτούς στην πολυταλαιπωρημένη ΑΕΚ...), να μην κάνω τίποτα και να κρατάω απλά έναν τίτλο... Θεωρώ ύψιστη τιμή την πρόσκληση που δέχθηκα να υπηρετήσω την ΑΕΚ. Εν έτη 2011, σε μια κοινωνία που ξεπουλά συνειδήσεις και ξεπουλιέται εν ριπή οφθαλμού, επιτρέψτε να υπάρχει ακόμη λίγος ρομαντισμός, λίγη αξιοπρέπεια, λίγος σεβασμός σε αυτά που λέμε ότι αγαπάμε...

Είναι το πλέον σημαντικό πράγμα να τιμάς τα «συμβόλαια ζωής» που έχεις κάνει. Επειδή για μένα η ΑΕΚ είναι η ίδια μου η ζωή, επειδή θέλω να ξυπνάω το πρωι με καθαρή την συνείδηση μου και επειδή δεν μπορώ να προδώσω τον παππού που μου πάλεψε για την ΑΕΚ ερχόμενος στην Προσφυγιά, εγκαταλείπω τα «μεγαλοπιάσματα» και τα παραγοντιλίκια. Άλλωστε δεν ήταν ποτέ για μένα αυτά... Η δική μου θέση ήταν και είναι στα χαρακώματα. Αν ποτέ δημιουργηθούν ξανά αυτά μέσα στην Μάνα ΑΕΚ να είστε σίγουροι πως με το πρώτο κάλεσμα θα ορμήξω και εγώ για να παλέψω για αυτήν που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας μου.

Με Ενωσίτικους χαιρετισμούς
Νίκος Αγγελίδης

Υ.Γ. Την καρδιά και αν ρωτήσεις θα πει μοναχά... Ένωσις

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger