Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ:Με έχει χτυπήσει άνδρας





Για λίγες μέρες ήρθε στην Ελλάδα η 23χρονη καλλονή που τον τελευταίο χρόνο μένει μόνιμα
στην Ιταλία. Μετά τη συμμετοχή της στο ιταλικό "Dancing with the stars" ακούστηκαν πολλά για τα μελλοντικά της πλάνα στην ιταλική τηλεόραση.

Μιλώντας στο περιοδικό Hello είπε ότι "ελπίζω τον Ιούνιο να έχουν ξεκαθαρίσει αυτά που θα κάνω ή δε θα κάνω στην Ιταλία τη νέα σεζόν κι έτσι να επιστρέψω για καλοκαίρι σύντομα". Για τους άνδρες στην Ιταλία είπε ότι "στο φλερτ οι Ιταλοί είναι μαέστροι.

Σε κάνουν να αισθάνεσαι πραγματικά γυναίκα. Βέβαια, πιο σέξι είναι οι Έλληνες. Οι Ιταλοί με έχουν στηρίξει πραγματικά πολύ . Στην Ελλάδα με ξέρουν από μικρή με τα καλά και τα κακά μου και έχω πληρώσει κι εξακολουθώ να πληρώνω τα όχι μου και τα λάθη μου".

Όσο για το γάμο δήλωσε πως "κάποιες φορές το κάνω εικόνα όπως όλα τα κορίτσια, αλλά μετά συνέρχομαι γρήγορα και το αφήνω για αργότερα". Μάλιστα, αποκάλυψε ότι "το χειρότερο πράγμα που μου έχει κάνει άντρας πάνω σε σκηνή ζηλοτυπίας ήταν να με χτυπήσει". Το πρώτο πράγμα πάντως που έκανε η Ρία όταν πάτησε το πόδι της στην Ελλάδα ήταν να φάει. "Έφαγα σουβλάκια, πολλά σουβλάκια παρακολουθώντας τηλεόραση", είπε χαρακτηριστικά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger