Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Γνωστή ηθοποιός δηλώνει: «Αν δεν είχα κάνει ψυχοθεραπεία θα πέθαινα»...



Μια εκ βαθέων εξομολόγηση για το προσωπικό δράμα που πέρασε έκανε η γνωστή ηθοποιός μιλώντας στο μηνιαίο περιοδικό Psychologies.
Συγκεκριμένα, ανοίγει την καρδιά της και αποκαλύπτει τι είναι αυτό που την οδήγησε στον ψυχοθεραπευτή και πόσο τη βοήθησε.

Χαρακτηριστικό είναι ότι παραδέχτηκε ότι «αν δε μου πρότειναν να πάω σε ψυχοθεραπεύτρια, μπορεί ακόμη να πάλευα ή ακόμα και να μην ζούσα»!

«Μου έκανε καλό να εντοπίσω συμπεριφορές μου τις οποίες ούτε καν ήξερα ότι έχω.

Για παράδειγμα, πόσο πολύ είχα ανάγκη να ωραιοποιώ τις καταστάσεις, τους ανθρώπους, τα πράγματα δίπλα μου.

Εγώ θεωρούσα αυτό που μου συνέβαινε ως στοιχείο του χαρακτήρα μου που κάποιοι μπορεί να το θεωρούσαν και χαριτωμένο, αλλά τελικά κάποιους ανθρώπους τους απομάκρυνε.

Η ψυχοθεραπεία με βοήθησε πάρα πολύ να ξεπεράσω, σε ένα μετέπειτα στάδιο, με έμμεσο τρόπο, το θέμα μου με την ανορεξία» είπε χαρακτηριστικά.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger