Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Αντζελα Δημητρίου: Αποκαλύπτει την ηλικία της!






Η Άντζελα Δημητρίου σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη που παραχώρησε στο "ΕΓΩ" μίλησε για τη ζωή της, για την καριέρα και τη σχέση της με τους gay!
Ακόμη, η ίδια αποκάλυψε την ηλικία της και το ότι έχει κάνει πλαστικές επεμβάσεις και botox. “Είμαι 56 και έχω νικήσει το χρόνο. Μόνο το Θεό φοβάμαι και σέβομαι”, δήλωσε και πρόσθεσε: “Φυσικά (σ.σ. και έχω κάνει πλαστικές επεμβάσεις). Δεν φοβάμαι να το πω. Έχω κάνει επίσης πολλά botox τα τελευταία έξι χρόνια και συνεχίζω να κάνω. Μην ξεχνάς ότι όλες οι σταρ του εξωτερικού κάνουν. Δεν είναι κακό”.
Ακόμα η γνωστή τραγουδίστρια παραδέχτηκε πως έχει δεχθεί φλερτ απο γυναίκες και δήλωσε πως οι gay τη θεωρούν πρότυπό τους. “Ναι, έχει συμβεί. Λειτούργησα αυθόρμητα και φιλικά σαν να μην έγινε τίποτα... Είναι κάτι που στην αρχή σοκάρει. Μην ξεχνάς ότι το περισσότερο πελατολόγιό μου ήταν gay. Τους αγαπώ πολύ και τους τιμώ, γιατί είναι πολύ μοναχικά άτομα. Με έχουν πρότυπο. Και όχι μόνο τώρα, επί χρόνια. Όπως είχαν την συγχωρεμένη την Αλίκη. Τους αγαπώ, είναι πολύ καλοί φίλοι, τους εμπιστεύομαι. Μου αρέσει που μιμούνται το πώς μιλάω και το πώς κοιτάω”.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger