Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Mila Kunis: "Θα ήθελα να έχω μεγαλύτερο πισινό"




Η Mila Kunis ήταν πάντα μια πολύ αδύνατη γυναίκα, αλλά για τις ανάγκες της ταινίας "Μαύρος Κύκνος" χρειάστηκε να χάσει κι άλλα κιλά...
Έτσι, όταν η ηθοποιός έχασε 9 κιλά  τα αποτελέσματα ήταν μόνιμα, και τώρα η 28άχρονη δηλώνει πως το σώμα της δεν ήταν ποτέ σε αυτή την κατάσταση... 
Μιλώντας στο περιοδικό Bazaar Harper υποστήριξε: «Το κορμί μου είναι διαφορετικό....Όταν έφτασα στα 47 κιλά , ήμουν μύες, δέρμα και  οστά. Όταν τα πήρα πίσω, πήγαν σε εντελώς διαφορετικά σημεία .Θα ήμουν ευτυχής αν ο πισινός μου ήταν μεγαλύτερος  . Όλο το βάρος που έφυγε από το στήθος μου πήγε στο ισχίο  μου, το στομάχι μου. "


Τώρα η ηθοποιός δηλώνει πως θα είναι επιφυλακτική αν της ζητηθεί να αναλάβει έναν ρόλο που θα απαιτεί και πάλι να αλλάξει το σώμα της... είναι επιφυλακτικοί, αν κληθεί να αναλάβει έναν ρόλο πουαπαιτούνται για τη μετατροπή της το σώμα της και πάλι.













































































Πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger