Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

G. Clooney: «Ποιος νοιάζεται αν είμαι γκέι;»



Ο George Clooney νιώθει άνετα με τον εαυτό του και δεν δίνει δεκάρα για τις γλώσσες που διαδίδουν ότι είναι γκέι. Ο ηθοποιός, που έχει υπερασπιστεί πολλάκις τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, θεωρεί πως ό,τι κάνει κανείς στο κρεβάτι του είναι προσωπικό ζήτημα.

«Η ιδιωτική μου ζωή αφορά εμένα και μόνον εμένα», είπε ο Clooney σε συνέντευξή του στο The Advocate. «Ποιος νοιάζεται αν είμαι γκέι;», αναρωτήθηκε, ωστόσο είναι βέβαιος ότι θα φύγει από τη ζωή και ακόμα θα υπάρχουν άνθρωποι που θα λένε ότι ήταν ομοφυλόφιλος.

Ο υποψήφιος για Όσκαρ ηθοποιός επισήμανε, επίσης, την υποστήριξή του στους γάμουςμεταξύ των ομοφυλοφίλων προτού η Πρόταση 8, που αναγνωρίζει μόνο το γάμο μεταξύ αντρών και γυναικών, γίνει Νόμος της πολιτείας της Καλιφόρνιας (1998).

«Κατέληξα στο συμπέρασμα πως κάθε φορά που αγωνιζόμαστε υπέρ της ισότητας, στεκόμαστε στη λάθος πλευρά», είπε διευκρινίζοντας ότι το ίδιο είχε συμβεί και με το ζήτημα των αφροαμερικάνων. «Οι Αμερικανοί δεν ήθελαν να γίνονται δεκτοί στο στρατό ούτε και να παντρεύονται μεταξύ τους έγχρωμοι και λευκοί».

«Κάποια ημέρα ο αγώνας για την ανισότητα στους γάμους θα είναι αρχαία ιστορία», είπε αστειευόμενος.

Πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger