Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Τα πάντα Όλια!


Η φιναλίστ του διαγωνισμού Playmate της χρονιάς 2011 σπουδάζει οικονομία και τεχνολογία πετρελαίου και φυσικού αερίου στη Μόσχα! Είναι το τέλειο κορίτσι για την επόμενη ταινία του James Bond.

 


Σπουδάζεις στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο της Μόσχας στο Τμήμα Οικονομίας και Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου. Είναι τόσο δύσκολο όσο ακούγεται;

«Ναι, είναι δύσκολο. Ειδικά για μένα που πηγαίνω μόνο δύο φορές το χρόνο στη Μόσχα για ένα μήνα, για να παρακολουθήσω και να δώσω εξετάσεις, και χρειάζομαι άλλα τρία χρόνια για να τελειώσω».



Θέλεις να ασχοληθείς επαγγελματικά με το αντικείμενο των σπουδών σου στο μέλλον;

«Ναι, γι’ αυτό το σπουδάζω άλλωστε».



Και τι μπορείς να κάνεις ακριβώς επαγγελματικά;

«Αυτό που λέει ο τίτλος του: να χειρίζομαι τη βιομηχανία του πετρελαίου και του φυσικού αερίου».



Δεν είμαι ακριβώς σίγουρη για το job description αυτής της θέσης, αλλά είμαι σίγουρη ότι με τέτοια εμφάνιση θα σε προσλάβουν σίγουρα. Προς το παρόν πώς τα βλέπεις τα πράγματα στο χώρο της μόδας;

«Όταν ήρθα 16 χρονών στην Ελλάδα από τη Ρωσία, υπήρχαν πάρα πολλές δουλειές εδώ. Τώρα, όσο περνάει ο καιρός, δυσκολεύουν τα πράγματα. Τα προηγούμενα χρόνια ήμουν και στην τηλεόραση, στο Super Deal, στο πρωινό της Ελένης Μενεγάκη για δύο χρόνια και πέρυσι στο Πρωινό μου με τη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα. Φέτος προς το παρόν δεν έχει προκύψει κάτι. Δε σου κρύβω ότι σκέφτομαι να φύγω το χειμώνα για την Αγγλία ή την Κίνα, να δω τι γίνεται εκεί».
Η κρίση βλέπεις να έχει επηρεάσει και τους άντρες στην ερωτική τους διάθεση;

«Φαντάζομαι ότι όταν έχεις προβλήματα επηρεάζονται και τα συναισθηματικά σου».


Πιστεύεις ότι οι Έλληνες είναι καλοί εραστές;

«Ναι, πολύ καλοί, γιατί είναι παθιασμένοι, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους».



Εσύ θα μπορούσες να έχεις σχέση με κάποιον ο οποίος δε θα είχε χρήματα;

«Αν ήμουν πολύ ερωτευμένη, ναι. Θα προσπαθούσαμε μαζί να τα βγάλουμε πέρα. Δεν παίζουν ρόλο μόνο τα λεφτά».


Δηλαδή, θα ήσουν με κάποιον που θα έβγαζε 700 ευρώ;

«Ε, εντάξει… δεν ξέρω, αν ήμουν πολύ ερωτευμένη… Πάντως, όπως είπα, δεν παίζουν ρόλο μόνο τα χρήματα, αλλά και η αγάπη».


Εσύ είσαι ερωτευμένη αυτή την περίοδο;

«Ναι και του αφιερώνω τη φωτογράφηση».



Δε ζηλεύει;

«Όχι, καθόλου. Άλλωστε, όταν είμαι ερωτευμένη, είμαι απόλυτα πιστή. Ωστόσο, δεν αντέχω τους άντρες που ζηλεύουν και σου λένε τι να κάνεις και τι να μην κάνεις. Εγώ, από την άλλη, είμαι λίγο ζηλιάρα. Αν ο άλλος το τραβάει και μου δίνει συνέχεια αφορμές να ζηλεύω, στο τέλος ξενερώνω. Γενικότερα, αν ξενερώσω με κάτι, δεν κάθομαι να το σκεφτώ πολύ. Φεύγω!».



Αν σου αρέσει κάποιος πολύ, κάνεις το πρώτο βήμα;

«Πιστεύω ότι οι άντρες έχουν ανάγκη να διατηρούν το ρόλο του κυνηγού. Αν τον χάσουν, τον ψάχνουν αλλού. Γι’ αυτό ποτέ δεν κάνω το πρώτο βήμα». 



Αν είναι ντροπαλός, ούτε τότε θα του μιλήσεις;

«Όχι. Πιστεύω ότι έτσι μια γυναίκα χάνει το παιχνίδι. Ακόμη κι όταν είσαι σε σχέση, πρέπει λίγο να τον κρατάς τον άλλο σε εγρήγορση, να κάνεις λίγο τη δύσκολη».


Εσένα πώς μπορεί να σε κερδίσει κάποιος;

«Αν με κάνει να πιστέψω ότι είμαι ξεχωριστή για εκείνον, αν είναι πολύ ευγενικός και γίνει για μένα τα πάντα: και φίλος και εραστής. Η επικοινωνία είναι βασική».



Τι κοιτάς πρώτα σε έναν άντρα;

«Τα μάτια και την κορμοστασιά του. Μου αρέσει να είναι μπρουτάλ – όχι απαραίτητα γυμνασμένος, αλλά γεροδεμένος. Αυτό που με ξενερώνει είναι να είναι ξυρισμένος, με κρέμες και τέτοια. Δεν τα μπορώ αυτά. Θέλω να είναι φυσικός κλασικός άντρας».


Ο ιδανικός εραστής;

«Αυτός που με γδύνει με τα μάτια, κάνουμε σεξ συνέχεια, όπου θέλουμε και όποτε μας έρθει. Αυτός που με κάνει να νιώθω πως είμαι με ένα γνήσιο αρσενικό και κάνουμε άγριο σεξ. Η αλήθεια όμως είναι ότι το σεξ μπορεί να είναι πραγματικά καλό με κάποιον που ξέρω τις συνήθειές του κι εκείνος τα θέλω μου. Με αυτόν μπορώ να κάνω και extreme πράγματα που μου αρέσουν και με εξιτάρουν».

Πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger