Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Νέρι Καστίγιο: Προτεραιότητά μου ο Άρης

Νέρι Καστίγιο: Προτεραιότητά μου ο Άρης  Ο Άρης είναι η άμεση προτεραιότητα του Νέρι Καστίγιο, ο οποίος θέλει να συνεχίσει να δουλεύει σκληρά για να κερδίσει και πάλι μια θέση στην εθνική ομάδα του Μεξικό. Ο άσος των «κίτρινων»...
σε συνέντευξή του στην «Esto», ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος αυτή την περίοδο με την παρουσία μου στον Άρη. Σκοράρω συχνά και είμαστε κοντά στις θέσεις που οδηγούν στο Europa League, κάτι που αποτελεί στόχο μας. Προτεραιότητά μου είναι ο Άρης. Θα πρέπει να αποδίδω καλά και να παίξω με την ομάδα μου στην Ευρώπη. Θέλω να επιστρέψω στην εθνική ομάδα και να αποδείξω στον κόσμο που με αγαπά και με εμπιστεύεται πως έχω θέση σε αυτή».
Μάλιστα, φρόντισε να στείλει την απάντησή του στον πρόεδρο της Τσίβας, που τον κατηγόρησε για κακή εξωγηπεδική ζωή λέγοντας: «Ο κ. Βεργκάρα είναι ένας ζηλιάρης άνθρωπος, που δεν έχει κατακτήσει τίποτα και η ομάδα του είναι τελευταία στο Μεξικό. Μιλάει για μένα και άλλους παίκτες μόνο και μόνο για να βγαίνει στις εφημερίδες».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger