Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ:Η εξομολόγηση!!!

 Ήταν μία γυναίκα και πήγαινε για να εξομολογηθεί κάθε φορά που την πηδούσε ο γκόμενος. Χρόνια αυτή η δουλειά. Την τελευταία φορά της λέει ο παπάς:

- Κόρη μου, εγώ γέρασα. Θα σε εξομολογεί πλέον ο νέος παπάς που ήρθε.

Πάει στον νέο παπά και την ρωτά:


- Τι αμαρτία έκανες κόρη μου;

- Να, άφησα τον Τάκη και με φίλησε.

- Αμαρτία, για να δω τι θα σου δώσω.

Ανοίγει το βιλιαράκι του, ψάχνει 'φιλί' και λέει:

- Θα πεις 5 φορές το 'Πάτερ ημών' και συγχωρεμένη να είσαι.

- Δεν τελείωσα πάτερ, μετά μου χούφτωσε το στήθος.

- Στήθος, στήθος..., λέει ο παπάς και ψάχνει στο βιβλίο του. Το βρήκα. Θα σου δώσω άλλες 10 φορές θα πεις το 'Πάτερ ημών' και συγχωρεμένη να'σαι.

- Και πάλι δεν τελείωσα. Μετά με πή*ηξε.

- Για να δω τι θα σου δώσω και γι' αυτό. Πή*ημα...πή*ημα... Πώ, πω! 40 μέρες νηστεία και να ξανάρθεις.

- Υπάρχει και κάτι τελευταίο. Μετά του έκανα κι ένα τσ****ούκι.

- Τσ***ούκι....τσ***ούκι....δεν υπάρχει. Τίποτα συνώνυμο;

- Για δες π*πα.

- Τίποτα, ούτε αυτό το έχει. Αλλιώς;

- Δες πεοθηλασμός;

- Περίμενε λίγο, λέει στην γκόμενα, και πάει να ρωτήσει τον γέρο παπά:

- Αγιε πατέρα, έχω μια απορία. Τι να της δώσω για ένα τσ****κι;

- Δώσε 20 ευρώ, καλά είναι.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger