Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Εύα Λάσκαρη: Δεν πρόλαβε να χωρίσει και… βρήκε το άλλο της μισό!

Δεν λένε πως ο έρωτας με έρωτα περνάει; Φαίνεται πως στην περίπτωση της Εύας Λάσκαρη ισχύει 100% αφού δεν πρόλαβε να χωρίσει από την προηγούμενη σχέση της και ήδη ετοιμάζεται να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας με το νέο της αγαπημένο DJ Dino.

«Είναι όλα τέλεια. Είμαι στα καλύτερά μου. Το πιο σημαντικό είναι ότι ψυχολογικά είμαι πάρα πολύ καλά. Πρόσφατα γύρισα από ένα ταξίδι αναψυχής στην Ιταλία όπου γέμισα τις μπαταρίες μου» δηλώνει η ίδια στην Εspresso αποκαλύπτοντας την πραγματική ευτυχία που βιώνει ως πολύ ερωτευμένη στο πλευρό του συντρόφου της.
Σε ό,τι αφορά τον χωρισμό της από τον πρώην αγαπημένο της Δημήτρη Μπενάκη, η ίδια αποκαλύπτει πως δεν στενοχωρήθηκε καθόλου, προσθέτοντας μάλιστα: «Για να χωρίσω, σημαίνει ότι ήταν κάτι το οποίο ήθελα… Είμαι μια χαρά και έχω συνεχίσει τη ζωή μου. Έχω σχέση με ένα παιδί, με το οποίο περνάμε πάρα πολύ καλά, μένουμε μαζί και σκεφτόμαστε να παντρευτούμε».

Πηγή:http://www.newsbomb.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger