Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Άλλος για Χίο κίνησε κι άλλη για Ιταλία! (sexi pic)





Εμπρός στο δρόμο που άνοιξε η Ρία Αντωνίου.
Φαίνεται ότι πολλές κυρίες της ελληνικής σόουμπιζ μετά από την επιτυχία της Ρίας Αντωνίου στην Ιταλία ετοιμάζουν βαλίτσες. Μία από αυτές σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso είναι το μοντέλο Ανδρεανή Τσάφου.





«Έχω δεχτεί κάποια πρόταση να δουλέψω στο Μιλάνο. Όλα ξεκίνησαν μετά τη συμμετοχή μου στην επίδειξη του Τζόρτζιο Αρμάνι. Εκεί με είδαν και στη συνέχεια επικοινώνησαν μαζί μου. Είναι κάτι πολύ τιμητικό και σημαντικό για μένα, ακόμα όμως δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω γιατί έχω προτάσεις και από άλλες χώρες» δήλωσε στην εφημερίδα το sexy μοντέλο.




Η Ανδρεανή δείχνει αποφασισμένη να κατακτήσει την κορυφή και στην Ιταλία. Καθημερινά ακολουθεί εντατικό πρόγραμμα γυμναστικής ενώ έχει ξεκινήσει τις βουτιές προκειμένου να αποκτήσει σοκολατένιο χρώμα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger