Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Ελ. Μακφέρσον: Μια 48αρα με κορμί θανατηφόρο ποζάρει με μπικίνι... (pics)


Κατά τη διάρκεια της καριέρας της στο μόντελινγκ την ακολουθούσε ο τίτλος «Το κορμί» και σήμερα...λίγες μέρες πριν γιορτάσει τα 48α γενέθλιά της, η Ελ Μακφέρσον μπορεί ακόμα να τον υπερασπιστεί.

Μητέρα δύο αγοριών, 14 και 9 ετών, η Αυστραλή Μακφέρσον ποζάρει με μπικίνι για το αμερικανικό περιοδικό People, παραδεχόμενη πως, παρά το γεγονός ότι το σώμα της παραμένει εντυπωσιακό, η ίδια νιώθει λίγο περίεργα: «Δεν έxω κάνει φωτογράφιση με μαγιό εδώ κα αρκετά χρόνια. Ξέρω ότι υπήρξαν φωτογραφίες μου με μαγιό, από παπαράτσι σε παραλίες, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά εδώ και χρόνια που ποζάρω έτσι.  Και, ξέρεις, είμαι σχεδόν, 50, οπότε…» λέει, μεταξύ άλλων, ενώ λίγο αργότερα εξηγεί τι σημαίνει για την ίδια το να διατηρείται σε φόρμα: «Η γυμναστική και η διατροφή που κάνω δεν έχουν να κάνουν με αυτό που βλέπω στον καθρέφτη. Έχουν να κάνουν με το να νιώθω καλά, υγιής, δυνατή… Δεν θέλω να δείχνω αδύνατη. Θέλω να νιώθω όμορφα».

Όσο για τις αλλαγές που προκάλεσαν στο σώμα της οι δύο εγκυμοσύνες (σε καθεμία από τις οποίες πήρε περισσότερα από 22 κιλά): «Τα οπίσθιά μου είχαν γίνει τεράστια, το στήθος μου και η κοιλιά μου επίσης! Δεν φορούσα ρούχα εγκυμοσύνης, απλά φορούσα τεράστια μεγέθη, σε μια προσπάθεια να δείχνω μοδάτη. Αλλά είχα σοκαριστεί με τις αλλαγές στο σώμα μου» εξηγεί.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger