Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Γράψε ένα σπίτι στον κύριο.....!!!! Αυτός είναι πολιτικός ρεεεε...!!!






Η επιτροπή του ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ εχει μόλις φτάσει στον τόπο του σεισμού και καταγράφει τις ζημιές . Πάει στον πρώτο παθόντα και ο επικεφαλής τον ρωτάει:

-Εσύ τι έπαθες φίλε μου;

-To σπίτι μου κύριε, έχει πάθει ρωγμές.

-Και τι θέλεις;

-Ένα άλλο σπίτι.

Γυρίζει στη συνοδεία του και λέει: Γράψτε, σπίτι.......

Πάει στο δεύτερο παθόντα.

-Εσύ φίλε μου;

-Να, έχουν πέσει δυο κολώνες από το σπίτι μου, θα θελα ένα άλλο σπίτι......

Γυρίζει πάλι στη συνοδεία του: Γράψτε, σπίτι, σπίτι.........

Όσοι κι αν ρώτησε τέλος πάντων ήθελαν σπίτι. Έφτασε και σ έναν που έδειχνε να πονάει.

-Τι θέλεις εσύ; σπίτι;

-Όχι κύριε, αλλά να, έπεσε μια κολώνα και μου σπασε τ αρ**δια . Θέλω καινούργια αρ**δια...

Γυρίζει πάλι στη συνοδεία του: Γράψτε, σπίτι, σπίτι.....

-Μα εγώ θέλω αρ***ια........όχι σπίτι....

-Γιατί, οι άλλοι τι νομίζεις ότι θα πάρουν ρε φίλε...; (!)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger