Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Η σύντροφός του τού δάγκωσε και του έκοψε το σαγόνι!

 Η σύντροφός του τού δάγκωσε και του έκοψε το σαγόνι! Εκτός ελέγχου βγήκε ο καβγάς ανάμεσα στον πρώην αστυνομικό Michael Pattinson και τη σύντροφό του Tracey Pattison. Την ώρα του άγριου τσακωμού ο Pattinson ακινητοποίησε τα χέρια της γυναίκας, ενώ επιχειρούσε να τον χτυπήσει, αλλά δεν φανταζόταν πως εκείνη θα χρησιμοποιούσε το κεφάλι της για να του επιτεθεί, να τον δαγκώσει στο σαγόνι και να κόψει ένα κομμάτι του ενώ εκείνος ούρλιαζε από τον πόνο.
Οι χειρουργοί δεν κατάφεραν να το συγκολλήσουν επειδή το κομμάτι που κόπηκε από το δάγκωμα το άρπαξε ο σκύλος του Pattison και το πήρε μακριά!
Ο 41χρονος είπε πως πλέον τον στοιχειώνουν εφιάλτες πως δέχεται επίθεση από άγρια ζώα ενώ η 38χρονη γλίτωσε τη φυλακή.
Η γυναίκα αρνήθηκε πως τον τραυμάτισε με πρόθεση, επικαλέστηκε αυτοάμυνα και της επιβλήθηκε ελαφρύτερη ποινή με αναστολή
«Πίστευα πως θα πεθάνω, έχανα τόσο αίμα. Αγωνιούσα να φτάσω στους γείτονές μου, μόλις μπήκα στο σπίτι τους κατέρρευσα», είπε ο άνδρας που εργαζόταν ως αστυνομικός και σήμερα οδηγεί ταξί.
«Νόμιζα πως την ήξερα, δεν φαντάστηκα πως θα συνέβαινε κάτι τέτοιο», πρόσθεσε, «ο γιατρός μου είπε πως αν με είχε δαγκώσει στο λαιμό θα ήμουν νεκρός».
«Έμεινα στη μαμά μου μετά την επέμβαση για μία εβδομάδα και όταν επέστρεψα σπίτι πήγα στον κήπο και βρήκα το σαγόνι μου. Ο σκύλος το είχε βγάλει έξω. Στην αρχή νόμιζα πως είναι φράουλα αλλά μετά σκέφτηκα πως δεν έχω φράουλες…», είπε.
 Η σύντροφός του τού δάγκωσε και του έκοψε το σαγόνι!


Πηγή: http://ola-e-tipota.blogspot.com/2012/04/blog-post_1223.html#ixzz1rHxYqB23

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger