Τρίτη 24 Απριλίου 2012

«Πρώην μου με χώρισε για έναν άντρα»

«Πρώην μου με χώρισε για έναν άντρα»

Σοκαρίστηκε αλλά το αντιμετώπισε ψύχραιμα η Ναταλία Γερμανού

Για τις σχέσεις της με το άλλο φύλο αλλά και τους ομοφυλόφιλους μίλησε η Ναταλία Γερμανού στο κυπριακό Down Town.

Η ίδια δήλωσε ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με τους gay, καθώς έχει gay φίλους που της δίνουν και... καλύτερες συμβουλές.

Παράλληλα, αποκάλυψε ότι στο παρελθόν κάποιος άντρας με τον οποίο είχε σχέση την άφησε γιατί ερωτεύτηκε έναν άντρα.

«Πρέπει να σου πω επίσης ότι, όταν ήμουν 20 χρόνων, είχα σχέση με ένα αγόρι, ο οποίος με χώρισε επειδή ερωτεύτηκε έναν άλλο άνδρα γιατί κατάλαβε ότι η κλίση του ήταν αυτή», είπε η Ναταλία Γερμανού.

Και συνέχισε: «Φυσικά, ήταν ένα σοκ για μένα τότε, αλλά το αντιμετώπισα πολύ ψύχραιμα γιατί μου το παραδέχτηκε με κάθε ειλικρίνεια, το συζητήσαμε και κατάλαβα ότι συμβαίνουν και αυτά μέσα στη ζωή.

Ήμουν πολύ ερωτευμένη μαζί του-όπως και εκείνος μαζί μου-, όμως, στα 23 του, συνειδητοποίησε τελικά την σεξουαλική του κλίση.

Δεν μπορείς να κάνεις κάτι εκείνη τη στιγμή! Πάντα θα θυμάμαι ότι ένας πρώην μου με χώρισε για έναν άντρα. Ok! Ελπίζω μόνο να μην φταίω εγώ»....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger