Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Βλέπουμε “Βασιλιάδες” μόνο για την … Κατερίνα Γερονικολού!

Η Κατερίνα Γερονικολού υποδύεται τη Νεφέλη νέο σίριαλ του mega «οι Βασιλιάδες» και ρωταει
Μου την πέφτεις;απολαύστε την…

Φαίνεσαι πολύ γλυκιά. Όταν όμως οι άντρες είναι στην ηλικία σου, προτιμούν μια πιο bitchy γυναίκα. Το καλό κορίτσι το θέλουν στα 35 τους για να το παντρευτούν.
Το ξέρω αυτό και το έχω ζήσει σε κάποιο βαθμό. Καταρχήν όλοι έχουμε πολλούς εαυτούς. Άλλη είναι η εικόνα μας η δημόσια, άλλη η οικογενειακή και άλλη η πολύ προσωπική. Και στα τρία θεωρώ ότι έχω δυναμικά στοιχεία

Κι εγώ σου λέω ότι είσαι η πιο όμορφη νέα ηθοποιός. Γιατί να μην την ψωνίσεις λίγο;
Μου την πέφτεις;

Ο Αλέξης του σίριαλ έχει αρκετό χρήμα για να σε βγάλει έξω, να σε κεράσει. Θεωρείς ότι έτσι πρέπει να κάνει ο σωστός άντρας;
Όχι. Εγώ πάντα προσπαθώ να τα μοιράζω όλα στη μέση, γιατί δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να βγάζει περισσότερα από σένα. Ο άντρας όμως που με έχει βγάλει ραντεβού μπορεί εκείνη τη στιγμή να αισθανθεί ότι του χαλάω τα πλαίσια του ραντεβού, ότι του χαλάω το «κομμάτι» του. Οπότε, για να μην τον θίξω ότι δεν δέχομαι το κέρασμά του, κάνω αρκετές φορές πίσω.

Σου την πέφτουν πιο πολύ οι άντρες τώρα που είσαι αναγνωρίσιμη;
Μου την πέφτουν πιο πολύ αγόρια μικρότερά μου, 16 και 17 χρόνων, γιατί νομίζουν ότι πηγαίνω ακόμα σχολείο.

Αντικειμενικά είσαι μια όμορφη κοπέλα. Δικαιολογείται και να έχεις επιτυχίες και να την ψωνίσεις και λίγο.
Το να είσαι ψώνιο δεν βγάζει πολλές φορές κάτι αποκρουστικό; Εγώ, ας πούμε, βλέπω πανέμορφες κοπέλες που όταν μιλάνε χάνουν την ομορφιά τους γιατί βγάζουν κάτι ψωνίστικο.

Φυτουκλάκι, ε; Δηλαδή δεν ήσουν η ωραία του σχολείου;
Εντάξει, δεν περνούσα και απαρατήρητη. Είχα κι εγώ τις επιτυχίες μου σαν κορίτσι.

Πώς πρέπει να σε προσεγγίσει ένα άντρας άνω των 17 για να έχει ελπίδες μαζί σου;
Ό,τι σχέσεις έχω κάνει, που είναι πολύ λίγες, δεν έχουν γίνει με προσέγγιση. Τους γνώριζα ήδη. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να με κερδίσει κάποιος που θα με προσεγγίσει.
Και πώς θα το κάνει αυτό;
Μπορεί να με φλερτάρει, αρκεί να μην είναι χύμα. Να φερθεί έξυπνα, να με κάνει να γελάσω με έξυπνο χιούμορ. Θέλω να αισθανθώ μια πνευματικότητα από τη μεριά του.
Αυτός είναι ο ιδανικός άντρας; Που έχει χιούμορ και πνεύμα;
Ιδανικός είναι ο άντρας που δεν φοβάται. Ο ιδανικός άντρας δεν είναι ιδανικός, ούτε δανεικός. Είναι άντρας. Αυτό πιστεύω τουλάχιστον σήμερα. Θέλω να ξυπνάω δίπλα του και να είμαι σίγουρη ότι η ημέρα που ξεκινάει θα είναι μια περιπέτεια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger