Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Χριστίνα Παππά: Μου αρέσει το σεξ



Την έχουν αποκαλέσει "η χαρά της ζωής" και είναι σίγουρα ότι το χαμόγελό της είναι αυτό που κερδίζει βαθμούς στο Dancing on ice και όχι τόσο οι χορευτικές της ικανότητες στο πάγο.

Η Χριστίνα Παππά βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή "Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο" και μίλησε για την εμπειρία της να αποκτήσει παιδί στα 16. "Από τη μία είμαι πολύ τυχερή επειδή έχω ένα παιδί.

Από την άλλη είναι τρομερό λάθος. Ταλαιπωρήθηκα, μεγάλωσα μαζί με το παιδί μου" ενώ αποκάλυψε ότι δεν έχει μετανιώσει για τίποτα. "Έχω κάνει λάθη στο παρελθόν...Φυσικά και έζησα. Είμαι χορτασμένη γυναίκα, σε όλα".

Η ηθοποιός και επιχειρηματίας μίλησε και για την παράσταση με τίτλο "Let's talk about sex" στην οποία θα πρωταγωνιστήσει και με την ειλικρίνεια η οποία την διακρίνει είπε: "Είμαι τρελή, μου αρέσει το σεξ. Κακό είναι; […] Μα υπάρχει ζωή χωρίς σεξ; Σου φτιάχνει τη διάθεση, τη ψυχολογία, σου φτιάχνει τη μέρα, σε κάνει πιο δημιουργικό".

real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger