Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΡΑΣ Το συγκινητικό αντίο της τηλεοπτικής του κόρης

Το συγκινητικό αντίο της τηλεοπτικής του κόρης Ο Κώστα Καρράς ήταν ένας ιδιαίτερα αγαπητός ηθοποιός και η είδηση του θανάτου του συγκλόνισε πολλούς δικούς του ανθρώπους, μεταξύ των οποίων και η Κορίνα Δαμουλιάνου.
Η Κοκώ, όπως την αποκαλούσε ο ίδιος, ήταν η τηλεοπτική του κόρη στην επιτυχημένη σειρά «Πάτερ Ημών».
Η μικρή Κορίνα είναι πλέον γυναίκα και η είδηση του θανάτου του ανθρώπου που την βοήθησε στα πρώτα της τηλεοπτικά βήματα δεν θα μπορούσε να την αφήσει ασυγκίνητη.
Επέλεξε, μάλιστα, να αποχαιρετήσει τον «μπαμπά» της με ένα πολύ συγκινητικό μήνυμα στη σελίδα της στο Facebook:
Καλό ταξίδι στον τηλεοπτικό μου πατέρα, Κώστα Καρρά…
‘Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη, την εμπιστοσύνη, το ήθος που μου έδωσε στα πρώτα μου τηλεοπτικά βήματα…
Τιμή μου που έπαιξα πλάι σε έναν τέτοιο σπουδαίο ηθοποιό και άνθρωπο…
«Καλό ταξίδι μπαμπά μου»… Η Κοκώ σου……. :(

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger