Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Ανέκδοτο : «Επιχείρηση» γάμος

 Ο Τζακ, καπάτσος επιχειρηματίας, λέει στον γιο του:

- Σου έχω την τέλεια κοπέλα για γυναίκα

- Μα, θέλω να παντρευτώ την κοπέλα που θα διαλέξω εγώ, αντιδρά ο γιος.

- Ναι αλλά εγώ μιλάω για την κόρη του Μπιλ Γκειτς, εξηγεί ο πατέρας.

- Α... ε, άμα είναι έτσι..., συμφωνεί ο γιος.

Στη συνεχεία ο Τζακ πάει στον Μπιλ Γκειτς:

- Έχω ένα εξαιρετικό σύζυγο για την κόρη σου

- Μα η κόρη μου είναι πολύ μικρή για γάμο, απαντά ο Μπιλ Γκέιτς.

- Ναι, αλλά ο νεαρός είναι αντιπρόεδρος της World Bank, διευκρινίζει ο Τζακ

- Α... ε, άμα είναι έτσι... συμφωνεί ο Μπιλ Γκέιτς.

Τέλος ο Τζακ πάει στον πρόεδρο της World Bank:

- Έχω να σας συστήσω ένα θαυμάσιο νέο για αντιπρόεδρο, προτείνει ο Τζακ

- Έχω ήδη αρκετούς, απαντά ο πρόεδρος της World Bank.

- Ναι, αλλά ο συγκεκριμένος είναι γαμπρός του Μπιλ Γκειτς, προσθέτει ο Τζακ.

- Α... ε, άμα είναι έτσι...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger