Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Γιαγιά – κομάντο 78 ετών πρωταθλήτρια σκοποβολής!




Mια γιαγιά, 78 ετών , λένε ότι είναι πιο ηλικιωμένη επαγγελματίας σκοπευτής του κόσμου.
Στα 78 τους οι περισσότεροι συνταξιούχοι εξαρτώνται από τα γυαλιά τους ακόμη και να διαβάσουν μια εφημερίδα.

Αλλά αυτά δεν ισχύουν για την γιαγιά Chandro . Ενώ οι περισσότερες γιαγιάδες συνήθως κεντάνε, πλέκουν, ζυμώνουν και φροντίζουν τα εγγόνια τους, αυτή είναι το κάτι άλλο…

Πρόκειται για την γιαγιά – κομάντο της Ινδίας, η οποία όχι μόνο έχει κερδίσει περισσότερα από 25 εθνικά πρωταθλήματα σκοποβολής στην Ινδία, αλλά έχει καταφέρει παράλληλα να μεγαλώσει 6 παιδιά και 15 εγγόνια


Λέει για την ιστορία της: «Ήθελα να κάνω κάτι χρήσιμο με τη ζωή μου και τους ανθρώπους να δείξουν τις ικανότητές μου.Όταν έπιασα το πρώτο όπλο στα χέρια μου, ήταν σαν να γαντζώθηκε. Και τώρα έχω δείξει σε όλους οτι δεν υπαρχουν μειονεκτήματα για την ηλικία μου. Αν έχεις εστιάσει σε κάτι μπορείς να το κάνεις »

Όλα ξεκίνησαν πριν δέκα χρόνια, όταν η Chandro πήγε την εγγονή της σε μια τοπική σχολή σκοποβολής.Η εγγονή της ήταν πολύ ντροπαλή, αλλά η γιαγιά έγινε δεκτή στη σχολή με ενθουσιασμό.«Επειδή ντρεπόταν η εγγονή μου, αποφάσισα να προσπαθήσω εγώ. Ο προπονητής έμεινε έκπληκτος με τις δυνατότητες μου. Μου είπε να έρχομαι συχνά στη σχολή, καθώς διαθέτω ταλέντο», συνεχίζει η 78χρονη που έγινε δεκτή στο κλαμπ με ανοιχτές αγκάλες.

Με ένα πιστόλι £ 1.200 στο χέρι και σάρι της ριγμένο πάνω μακριά ασημένια μαλλιά της ξεχωρίζει!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger