Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Το πρώτο tweet της Katy Perry για το χωρισμό

Το πρώτο tweet της Katy Perry για το χωρισμό Πέρασε μία εβδομάδα κατά την οποία δεν είχαμε καμία αντίδραση από την Katy Perry για το χωρισμό της. Η διάσημη σταρ αποφάσισε όμως να απαντήσει μέσω του twitter της σε όσα γράφονται για το διαζύγιο που πρόκειται να πάρει με τονRussell Brand

«Σε σχέση με τα όσα κουτσομπολιά γράφονται, έχω να πω ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μιλάει εκ μέρους μου. Κανένα blog, κανένα περιοδικό, ούτε κοντινές πηγές, ούτε η οικογένειά μου», έγραψε η Perry.Ευχαρίστησε πάντως τους θαυμαστές της για τα όμορφα μηνύματα που της έστειλαν. «Είμαι ευγνώμων για όλη την αγάπη και στήριξη που έλαβα από ανθρώπους απ' όλο τον κόσμο. Κάνατε χαρούμενη την καρδιά μου και πάλι», ανέφερε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger