Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΙΚΟΥΔΗ Δεν μου αρέσουν οι εφήμερες σχέσεις

Δεν μου αρέσουν οι εφήμερες σχέσεις Για την προσωπική της ζωή μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου η εκρηκτική Κατερίνα Στικούδη.
Αποκάλυψε πόσες σχέσεις έχει κάνει στη ζωή της αλλά και αν είναι μόνη της.
"Ένα κορίτσι σε μια ηλικία χ δεν μπορεί να είναι μόνο του.
Απλά δεν έχω νιώσει ποτέ την ανάγκη να το μοιραστώ με τις κάμερες, με τους φωτογράφους.
Δε νιώθω την ανάγκη να το κάνω και δεν είναι μόνο δικό μου θέμα. Όταν έχεις μια σχέση πρέπει να σέβεσαι και τον άλλο" είπε σχετικά.
Η σέξι Κατερίνα η οποία διαπρέπει στο χώρο της ραπ σκηνής παραδέχτηκε ότι οι σχέσεις της μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού.
"Γενικά, είμαι πολύ σταθερός χαρακτήρας.
Είμαι υπέρ των σχέσεων, δε μου αρέσουν τα εφήμερα πράγματα.
Οι σχέσεις μου ήταν πάντα μεγάλες σε διάρκεια και είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger